čtvrtek 20. února 2014

30 minut bez elektřiny


Pro dnešek mám vystaráno co se týče zážitků. Ne, zase tak zajímavé to nebylo, jednoduše vypnul proud v naší ulici. Měla jsem zrovna rozdělaný oběd, brambory se vařily a ryba smažila.Takže moc příjemné to nebylo. Do toho mi fňukal malý,měl hlad.

Kdybych byla sama doma, asi by mi to nijak nevadilo, že nic nefunguje. Že nehučí myčka,pračka,rádio,topení,že je naprosté ticho. Já jsem občas velice ráda sama. Alespoň mám tak chvíli čas srovnat si myšlenky.

Jenže v tu chvíli na nějaké rovnání myšlenek nebyl čas. Není nic horšího, než když se začne dítě vztekat a ňamčet,to je k nevydržení. V tu chvíli jsem začala být podrážděná a vzteklá na celý svět (obzvlášť na ČEZ, ti mě nadzvedli)!

Celé to  nakonec trvalo jen 30 minut. Už jsem si tady zažila i půl dne a jednou i celý den bez proudu a to není nic příjemného.

Připadala jsem si jak ve středověku a to se mi vždycky líbily filmy z té doby,ale je to jen má naivita a fantazie, že to muselo být ohromně dobrodružné a zajímavé, tu dobu bych nechtěla zažít.Možná jen si dopřát malý jednodenní výlet,jako v knížce
"Výlet pana Broučka do 15.století"
Při mé smůle bych určitě musela žebrat na nějaké špinavé ulici, přes nohy by mi běhaly krysy a nebo drhnout špinavý schody na nějakém zatuchlém hradě (to asi vyjde nastejno jako s tím žebráním).


Žádné komentáře:

Nejlepší koncert U2 v Dublinu

Bylo nebylo...před 40 lety se v irském Dublinu dala dohromady legendární kapela U2.  Ve stejném roce jsem se narodila i já. Před zhruba 20 l...