úterý 25. února 2014

Mé malé radosti



Seznam mých malých radostí

 

  • když sednu do auta a mám plnou nádrž benzínu (pozornost mého manžela)

  • písnička,kterou už jsem roky neslyšela a připomene mi nějaký můj zážitek (hlavně z léta)

  • v knize si koupím knížku, která na mě doslova vypadne z regálu, když hledám nějakou novinku a já se nemůžu dočkat až přijdu domů a začnu číst

  • každý večer předčítám dětem pohádky, příběhy a vracím se do dětské fantazie a představivosti

  • nové boty, které mi padnou a nemám z nich hned sedřenou patu

  • uklizená kuchyň, než přijdu s nákupem a zaplním jím celou kuchyňskou linku

  • když se mi povede pěkný účes a ostatní mě pochválí, že jsem dnes nějaká jiná, hezčí ...

  • když mám podpatky a nesmeknu se na nich

  • když v televizi chytneme s dětmi pěkný dětský film, který zrovna začíná (zrovna dnes povolím dětem dívat se na Primu "Za trnkovým keřem", na to se těším)

  • když mi dojde nějaká souvislost a já tomu přijdu na kloub

  • když mě moje děti obdivují a mají mě za hrdinu a večer o tom nadšeně vypráví manželovi

  • když si v létě  dávám na terase každý večer Magnum za odměnu

  • když se děti spojí proti mě a hrají si spolu a šuškají si v koutku a já mezi ně nesmím

  • když někam jedeme a já nemusím vařit

  • když venku prší a já nemusím povinně s dětmi ven a místo toho hrajeme hry, čteme a díváme se na pohádky

  • když všem chutná oběd a vymetou talíře a dožadují se přidání (vždy funguje u rajské)

  • když si během dne můžu přečíst kousek z knížky

  • když si koupím nové CD a pustím si ho v autě

  • když jsme všichni doma, svítí se, topí a je útulno

  • když mi K.dovolí učesat panenky a já jí můžu pomoct s vystřihováním oblečků a panenek

  • když po mě T. chce vymalovat omalovánky

  • když už nemám odřený nos po protivné rýmě

  • když pochopím nově zakoupenou věc i bez studování dlouhého návodu

  • když objevím po kapsách v kabelce zašantročené peníze

  • když mi děti večer řeknou, že to byl fajn den a spokojeně usnou a těší se na zítřek

  • když objevím něco z mého dětství např. Piknik, Termix, Mončičáky, céčka, knížku "Jak jel Vítek do Prahy" od B.Říhy, deskovou hru "Dlouhý, Široký a Bystrozraký", beruška na klíček a další a další

Je těch malých radostí mnohem víc, na všechny si nevzpomenu, ale tak to asi máme všichni.
Dobré je si rozpomenout a uvědomit si je. Myslím, že právě tyhle maličkosti a zážitky, které kolikrát nic nestojí, jsou důležité v našem životě a tvoří ho jako smysluplný.
Já sama mám opravdu větší radost z pochvaly mých dětí než např.z nové kabelky. V momentě kdy si ji kupuju, ještě tu radost mám, ale za chvíli se mi  okouká nebo se mi přestane líbit a zlobím se na sebe, že jsem si měla raději koupit tu vedle tu červenou, že by byla praktičtější a už se v tom vezu - od radosti přejdu plynule k "blbý" náladě.


Hledala jsem dlouho nějakou pěknou maminku co předčítá dětem, no na tu bídu co jsem našla na internetu, je to dobré ...
Jen ty fotky nemůžu umístit doprostřed, nevím, proč mi to nejde. Tak příště.





 





Žádné komentáře:

Nejlepší koncert U2 v Dublinu

Bylo nebylo...před 40 lety se v irském Dublinu dala dohromady legendární kapela U2.  Ve stejném roce jsem se narodila i já. Před zhruba 20 l...