úterý 10. června 2014

Léto, zůstaň s námi stále....




Léto, čas prázdnin a dovolených se blíží...
Tropické dny už začaly a my se s dětmi rochníme na koupališti.

Musím říct, že léto mám ráda, i když trpím na úžehy a pálivé sluníčko nevyhledávám, protože je mi po čtvrthodině zle.
Ale období léta, prázdnin mám ráda společně s dětmi.

Myslím, že i děti toto období oceňují, konečně na ně mají dospělí víc času, věnují se jim, vymýšlí kam vyrazit na výlety, na dovolenou, jak naložit s prázdninami.

Já osobně toto období vřele vítám. Nemusím nijak vyvařovat, stačí nám minimum jídla, čas trávíme většinou mimo dům, takže odpadá protivný úklid a zůstanou nám krásné vzpomínky na prázdniny a na společně strávený volný čas.

A ani mi nevadí balit dětem věci na tábor, těším se s nimi na zážitky a na veškerá dobrodružství, která zažijí a jak mi to všechno budou potom vyprávět a já při tom budu vzpomínat na vlastní zážitky z dětství.

Léto je fajn...






Žádné komentáře:

Nejlepší koncert U2 v Dublinu

Bylo nebylo...před 40 lety se v irském Dublinu dala dohromady legendární kapela U2.  Ve stejném roce jsem se narodila i já. Před zhruba 20 l...