pondělí 2. června 2014

The Ballad of Lucy Jordan - Marianne Faithfull



Už dlouho mám v konceptu uloženou jednu z mých oblíbených písniček a vlastně mě pořád nenapadalo, v jaké souvislosti ji použít na blogu. Text totiž nabízí tu svobodu vzít auto, nechat všechny starosti za sebou a jet někam daleko. Tak jako to zažily Thelma a Louisa ve stejnojmenném filmu. Když jsem ten film viděla poprvé, strašně jsem zatoužila zažít přesně takové dobrodružství. Ne doslovně, kdo film zná, pochopí.




Takže za dva roky, třeba i já stejně jako Lucy Jordan budu mířit ve svém sportovním autě směr Paříž...kdoví, třeba ano :)

Žádné komentáře:

Nejlepší koncert U2 v Dublinu

Bylo nebylo...před 40 lety se v irském Dublinu dala dohromady legendární kapela U2.  Ve stejném roce jsem se narodila i já. Před zhruba 20 l...